ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

Monday, September 28, 2009

Time raya pun jadi ....

lu suke bogel?

kalo dulu, gua sgt malu even nak bukak baju depan famili or kengkawan.

tp semenjak dua menjak ni, gua rasa mcm turn on kalo bukak pakaian depan org ramai, how?

takut tak? kekekekeke

beb, raya haritu big bro gua bertunang. sbb dia nie cucu first lelaki grandad gua, so ramai la sedara mara dtg nk berkumpul. dr segala pelusuk johor singapore melaka sume ar. mampus ar time gua nak tunang nnti sume pakat tamo dtg, sbb gua nikah mamat hensem. ha ha ha

iklan: bakal adik ipar brader gua tasty siut. salam ngan gua tangan urat ketak2 .. terus wa pose2 pegang2 sbb tgk parut eksiden. haha budak putrajaya je tuh. dekat je opsss

sehari sebelum tunang tu beb, wa lepak tg bidara ngan most of the cousins. dowang lepak chalet sbb mak bapak dowang nk pi tgk hantaran kt umah granny wa.
.
petang tu, wa ajak dowang mandi laut, sbb mcm bosan. best ar gak ngan 5 org cousin laki yg wa sendri br jumpa sekali dua sepanjang 3 - 4 tahun nie. da bosar da sume!!
.
syiok sgt mandi, main2 air, tak sedar da senja. nak balik mandi kt chalet, mak mak sume tgh busy dlm washroom. so kena carik alternative lain.
.
kitorg jalan2 sekitar situ carik port, jumpa plak satu public washroom yg mcm syial je keadaannye. hahaha tp ade air leh ar kasi bersih badan.
.
pintu nk mandi plak tak cukup nk sumbat sume, so dowang ni da malas nk tunggu lama, terus amik pipe getah men sembur2 je. sume pun takjadi masuk washroom masing2 sbb da seronok men air pipe dlm washroom tu.
.
tetibe plak, cousin wa yg sowang ni da tanggalkn boxer dia. cam cipet! nmpak sume benda, batang berjuntai2 .. sioot je. bile sowang da bukak, yg lain cm gelak2.
.
wa ingat lagi, dia kata "lepak ar, kita kan bersaudara"
.
pastu pelagi, sume pun ikut. TERMASUK GUA!!
.
mmg syiok tgk live sedara mara punya anu. haha. dowang gile kutuk gua budak tak cukup umur sbb gua clean shave sebelum tu. dpt plak sowang ni, tak pnah bertrim, da mcm hutan simpan.
.
cousin yg paling tua umur 26, barang banyak. seronok tgk adik dia dok nak jentik2 anu dia tu. hahaha
.
nasib baik gua tahan nafsu, kalo stim kt situ, mampus kena blasah pastu.
tp ekceli, gua berharap gak tetibe ade scene, mari toceng ramai2 .. hahahaha bengong!
.
kesimpulannye, raya gua tahun ni meriah sbb dpt berbogel bersama cousin2 gua.
tak sabar tunggu brader gua kawen, dowang nk dtg lagi
.

ckp psl bogel2 nie kan ..

gua ade baca few blog psl public nudity ni. cm teruja siot.

wa nk try ar pasni gi public toilet mana2 kt kl ni pastu toceng depan org ramai.

hahahahahaha

tp sebelum tu, gua nak pi gym betul2. kasi ketat balik mana2 yg londeh.

pastu bleh ar ajak mama sal gi PD bogel2 kan mama?

.
takpun, tema PDNTM season 2, NAKED BEACH ... ley?? siyes wa teruja nk bogel2.

6 comments:

datin cik sal said...

motif ajak mak pi bogel kat PD.. kao gila... mana mak nak kepit maut kalau takda geder org bersalin??? oppsss.. padding mak nak shampak mana?? oppss lagi!!

alqatariah said...

OMG!!!! bogel wit kazen?? beb, dtg sini ah,anywhere everywhere, sampai juling mata tgk org bogel

kimie st cuthbert said...

hahaha ..

mama bogel topless je la dulu. kan dan diuli mcm dlm gamba blog kak imah tu! harus barang power wat satu batalion aska pura2 berkawad atas pasir pantai .. chihiihh

kimie st cuthbert said...

i tak cukup kaya mcm u nak gi sana!! i mampu feeling Manhattan di bumi Cheras je, ley?

alqatariah said...

kaya lah st cam roti kaya ada adalah. cheras? lama dos dosi gi sana,takpa yg fenteng feeling tuh mustik kuat

kimie st cuthbert said...

hahahahaha feeling terlebih kuat smpai i kuar umah pose long jacket tgh panas how?

*pose tahan yellow cab*