ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

Saturday, February 23, 2008

adakah mereka itu buta?


semalam ...

lepas abis opis, i pun jalan ar dr opis tu nk ke lrt Cempaka. smpai kt area tu, ramai gile org, cam biasa la, baru abis opis time gtu.

i pun pose la kt tangga kejap, menghilangkn penat sblum gi beli tiket nk balik umah.

TIBA - TIBA

sekumpulan remaja perempuan genit dtg kt i dgn muka berseri2 .. ko kenapa??
terus mereka menerpa i dan bertanya :

" abang nie adik Iqram Dinzly ke??? "



*petir bersahut-sahutan*

hayooo i tatau nk jawab ape?? lalu i wat temuramah exclusif je ngan dowang :

" iqram dinzly?? "

" a ah .. y berlakon citer Bella tu .. abang adik dia kan?? "

" kenapa ckp camtu plak ? "

" sbb muka korang sama "

lalu i hepi je sepanjang jalan ...

wpun disamakan ngan Iqram Dinzly je .. but who cares, i penah taste kt dia .. adakah bermaksud i taste kt diri sendri??? huwaaaa

NOW girls ... u tell me, do i even have any resemblence to that fella??

NO!!!

kau kenapa nak samakan aku ngan Iqram Dinzly .. dia itue pelakon tersohor, i cumela anak ikan y manja dan gigih nk mencari sesuap nasi
hahahahaha



sape ckp muka kami sama ... i kasi 20c sowang .. lalalalalala

3 comments:

mirch said...

dia org suka kat kimmie ler tu...hik anak ikan yang manja...ank ikan keli yang comel :)

Aqimie Carrera said...

hahahaha

dowang pompuan gedik2 je ..

tamo tamo

||| PöJìé PööH ||| said...

hahahahah!!
lawak lerr kamoo..
Iqram Dinzly katanyer!