ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

Friday, August 17, 2007

Jantan + Gedix = ???

sape kata nk menggedix kena jadi pompuan or ponen??? sape ckp hah??? meh bawak dia jumpa aku skang!!! awas~!!!

tak perlu OK

malam tadi aku da membuktikan, tak perlu memonen pun leh pose2 gedix ngan jantan!!! comel lak tuh .. kan viesz?? hahahahaha

well, kegiatan di malam hari aku skang makin berleluasa ... tataula, tapi bile malam menjelma je, aku rase tak tenang nk duk kat bilik, terus aku ajak viesz dan snake dan buer pegi ke satu tempat lapang utk berhibur.

malam kelmarin, kami pegi jam 11 lebih camtu .. tp tak ramai org, gelap plak tu .. so bersukaria ala kadar je .. huhuhuhu

tapi, mlm semalam la paling meriah!!!!
kami dtg ke port tu awal, kul 10 camgitu .. langit ala2 baru lepas ujan, cume kilat je terpancar kadang kala ....

mula2 tu tak ramai org, kami berempat je kat situ plus beberapa anak muda, bergembira sesama sendiri .. smpai la satu masa, tiba2 je jd sgt ramai org .. ala2 penuh dah tempat tu

kat port kami tu pulak, tiba2 je sekumpulan budak junior dtg gak .. nk join sama agaknye ...
kami biar je la .. tp lama2, viesz ngan snake da duk kt tepi je tgk aku ngan buer bermain2 lagi di antara jejanz2 tadi ... dlm cahaya y terang tu,aku perasan ade sowang mamat y sgt cute!!! hayoooooo aku merembes lite2 ketika itue .. hehehe

tetibe je, dowang ajak aku main sekali .. malunye .. hahahaha
mamat cute tu suh aku team up ngan dia, ahhh peluang utk berdekatan ..
disebabkn da merembes, aku pun bersetuju, tp time tu aku tak pechlob langsung OK .. very der lelaki ketika itu hanya bersuar pendek bola dan loose tshirt dan sandal serta rambut y tidak disikat

kami mula la bermain ... sungguh penat ..
beberapa kali cubaan utk memasukkn ke dalam lubang gagal, tp kadang2 berjaya ..
viesz, snake dan buer hanya duduk di tepi memerhati smbil ngumpat aku .. cane?? hiks
keji kan mereka itu .. suh join tanak

siyesly aku sgt penat, dah agak lama tak main secara agresif dan ramai seperti itue .. tp aku agak puas la sbb dpt langgar2 sentuh2 budak comel itue .. hehehe
dia agak hebat OK .. aku ala2 pose teruja tgk dia beraksi ... peluh lite2 mengalir .. uuuuuu

dah agak lama kami main, lepas sume pun da penat .. kami stop
viesz ajak pulang sbb dia tak makan lagi, so kami pun bergerak la ke kereta...

masa keta nk gerak, aku perasan budak cute tu jalan sebelah je ngan keta, lalu aku turunkn cermin keta, dan ... dia LAMBAI .. ahhhhh aku pun lambai balik ala2 jejanz gitue .. merembes~!!!
pasni harus leh tegur2 kalo terserempak .. hoh0hohoho

deswai people ...


kesimpulannye ...




aku tak sabar nk gi men BASKETBALL lagi malam nie ..

6 comments:

Yuna said...

Haiyo sangat *Toching* iye citer uols...muahaha

ingatkan di P*d*n*ng P*l* itiew..
*sighes*

Hafizal Ahmad said...

erm, berhati²lah dengan kilat selepas hujan. takut dipanah gitew... hebat ye kakak chur...

erm, apa cher mamat itew? dapat phone number tak? *tettiba

Kimie Çàrrerà said...

hahaha keji yuna!!! awas!!!
i tak cur di p*d*ng p*l* lagi dah ye .. dinch dragoon .. opsss

Kimie Çàrrerà said...

mamat itue?? oooo tade ape2 perkembangan .. sekadar pencucian mata jers
huhuhu
i setia pada yg satu sajork~!!

zesty said...

HANJING!!!!

zesty said...

aku tertipoooo!!! ahhhh!!!!! menci!!!!