ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

Sunday, February 25, 2007

kemudian ...

jumaat malam ...
ai diinvite utk menghadiri adik2 nye besday party ...


ai ajak akak2 besar y lain, tp sume mcm dinch mahu ikut ...
so ai je la pegi mencemar duli ke blok adik2

ku sangka sume ponen je ade, rupe rupenye, fookey pun ade ...

nasib baik ai sgt jantan malam ituew, tak dress up bagai, hanya pkai jeans koyak rabak ngan sweater .. ala2 tasty gituew *matila impian*


hayooo.. party adik2 bawah umur ... tak perlu la ai elaborate bnyk2 kan .. yg pasti, deols mmg
menghormati ai sebagai ratu di sini *lariiiikkk

THANKS UOLS ajak ai ..... (matila ai rase sgt tua)

tidak lama lepas ituew, ai terasa mau pulang ke bilik ....
tetibe jugak, ai rase cam gers gers hingga tidak dpt menahan sanubari ...

nak cikcur kt mirc, ai mcm bosan ....


kemudian .. hari ujan lite2 ..
ai sajer je lalu lalu kt v4 nk pose2 makan angin gituew ...

TIBA TIBA .. ai nmpak bilik tv masih menyala lampunye ...


gituew .. da jam 2 pagi tp menten ade org tgk tv ka???

kemudian .. ai terus masuk dlm bilik ituew ...
hiks ade sowang budak ... melayu ... cando lite2 ..
mcm berbadan tasty
( teda gemuk, teda juga kurus )
pelik gak ... ai tak kenal pun ... sentap!!!!
kat v4 nie mmg byk jejantan baru masuk


ada begini ka cando lite2 ituew??

kemudian .. ai pun duk di sofa ituew smbil pose2 tgk siaran ape ntah .. RTM kot .. keji tak?
lalu ai bicara sowang diri kononnye hari da ujan ... smbil pose keluhan

kemudian.. budak tu terus tanya " ujan ke kt luar "

Jeng Jeng Jeng .....

kemudian
... kami berada di bilik dia ... roomate tade gituew .. pulang weekend

kemudian .. ai cikrab, dada dia sedap lite2 ...... badan pun ok .. lean sajork tanpa muscle ketul2


dada macam nie ... best tak uols?

kemudian ... ai teringat resolusi tahun 2005 ai, kalo ai suke org ituew, maka ai harus bagi 1st class souvenier .... dia suke ... dia sgt suke .. ai lagi suke ..

kemudian.. ai pulang ke bilik ai yg jauh ituew dlm ujan .. smbil tersenyum gumbira!!!! ai sgt heppi OK!!!


kemudian ...
ai dpt sms saying " THANKS ... bla bla bla "

yang paling penting ai nk stress di sini ... ketika semua kisah inie berlaku

ai masih berpakaian seperti jantan tanpa perlu pecah lobang ...

13 comments:

Elyza Alanis Stella said...

ko siyal....
ko sangat ke siyal!!!!! jeles!!!!!

waaa, kimie, turunkan imu ko kat aku....

Kimie Çàrrerà said...

waaaaa... *petir memancar*

uols nk ilmu ke? ai tak pkai ape2 ilmu noks ...
pabila kegersangan da smpai tahap maksima ...
ai tetibe transform jadi SUPER KONFIDEN !!!!

tp tu sume hanya berlaku bile ai da gile ... kalo normal, ai la org yg paling pemalu .. hiks

Kebede said...

perluke ai nak highlight kat sini yg kalau u pakai suit lembu ke kambing biri2 pun yu tetap kelihatan pech lob? opss...

Kimie Çàrrerà said...

keji keji yu awas!!!

kalo ai pkai suit biri2 .. mesti chomelss kn? deswai jejanz dtg kt ai kot .. sbb dowang sume verangan jd sheperd .. ai suke laa angan2 nie~
hiks

The Soul said...

keji.. mesti terpengaruh ngn pisa yg setiap lm gers suke gesel2.. coila.. ai dikelilingi ponen2 gers! takot!

Kimie Çàrrerà said...

gituewwww
ai gers gers la? u tak ke?
bukan smlam ai naik bilik uols ... pura2 study tp gigih bukak internet website kikiki

kan kan? ahahahahhaa kantoi~!!!

zet said...

samo sajork korang-korang ni~~ aku je maintain baik...

imahlenggok said...

sakan!! mak suka anak ikan kat pantai tu!! mak rasa macam nak tarik dia ke ladang getah dan rogol dia!! MATILA TOP*

Kimie Çàrrerà said...

baik ke zet?? opss ... u gers gers jugak ye!! hiks

kannnn.. mak imah dah taste anak ikan ai .. *matila claim*

name dia Nik ... silelah carik *lariiiikkkk

Flavio Alessandra said...

hehehehe... Yakin nyer uols... sujud...!!! LOL!!! =D

Kimie Çàrrerà said...

nak hidup nye pasal .. kena berani,bleh? ahahahaha

Anonymous said...

tahniah..... (itu je yg mampu ku ucapkan)

::redZiaf::

Kimie Çàrrerà said...

adakah itue carutan atau compliment? opssss