ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

Thursday, September 14, 2006

who cares?



ai tatau la ... dulu2 ... ai rase tyme ai nk berkawan ngan org baru ... ai terpakse menyamar jadi org lain ... well, mmg la dpt ramai kawan sbb ai kaver *kaver ke yu0ls? opssss~!!!

skang nie baru ai perasan .. ai dah penat terpakse berlakon byk watak depan various type of my friends.. tau la ai mmg bakal pemerima Oscar citer Kimie the Movie.. kekeke

cubalah bayangkn ... kalo ai jumpa kawan2 pecah lobang ai .. maka ai transform jadi diri sendri .. nk ckp gaya ape sekalipun, tade org kisah ... *merasa kena jerit " Hey bapok !!!! "




then bile jumpa kawan2 'str8 katanya', ai terpakse plak berlakon keras kematu .. ala2 ade skru kt setiap inci sendi2 badan ai ... ttba nk gelak pun mcm robot ha ha ha ha

motif kena jadi camtueww????

then ai decide skang .... ala2 wat resolusi gituh!!!

ai dah fedap nk kaverina bagai depan sume org .. ai nk jadi diri ai yg sebenar *merasa transform jadi fairies

so, kalo sesapa yg nk berkawan ngan ai ituew.. ai ok ajer .. tp ai beri kate dua kat dia : kalo yu0ls tak kisah ai menyotong kt depan yu0ls .. so ai ok je kita berbaik .. kalo yu0ls tak sanggup nk tgk lapan tangan ai nie terkapai2, maka get lost!!!

ai tamau berlakon2 semata nk kenalan sana sini, mula2 sgt la rapat .. dah mengalahkn bestfren gitu.. kamceng nih, stiap hari lepak same, merokok, merempit, wooo gua caya sama lu, okeh beb, cun syial aweks tu ... tp bile ttba lipas terbang depan mata , eh mak ko pantat hanjeng ... haaaa!!! merasa!!!!

terus lupa kawan pastu, lost contact gituew ... sbb ape? sbb akhirnye ai pecah lobang sendri ... n membe tu br tau, so tak suke ...

kan? kan? lebih baik tak berbaik dr awal drp dah kamceng ttba lari sbb takut

ai tak rela yu0lss...

maka ... setelah ai chanting2 dlm mug ceramic ai.. setelah ai kumpul 7 bunga plastik dgn rumput rampai .. campur2, godek2 ...

POOOFFFFF~!!!!!! *ai transform


8 comments:

Anonymous said...

-kalo yu0ls tak kisah ai menyotong kt depan yu0ls .. so ai ok je kita berbaik .. kalo yu0ls tak sanggup nk tgk lapan tangan ai nie terkapai2, maka get lost!!!-

mak suka skals ayat itu nok.mak sujud mak sujud.

-maria kari-

sis_hazlela said...

hiksss... xpa naa... nnt ai bwk u jumpe biq *motifff

chihih yes sotong tgn lapan katanya... jgn jd patung kuil sudey uols... haros deepavali uols jd sita devi kn... chihihih

Evillici0us kimie said...

kekeke.. kelles kak maria.. ai terharu, vley?

choi lela .. ai baik je ngan biq ok.. cume kami tade ape2 nk ckp bile tak sengaja ditinggalkn berdua2an .. kami malu, vley? motifff?????

ko tgk citer pirate caribean 2? ade izzu = kraken .. kekeke *lareiiii

Anak Tunggal Makcik Zaiton said...

Meerasa ai jadi labah2 spidergirl sbb ada lapan tgn kan?
aahaxXx

gua suka tetek besar syiall.. voley? (matila suka tetek besar utk diri sendiri..matila marvelon)

Ahhhh ai taste la entry fantasy u pasal "i want a guy" tu

Ahhh ai terfantasi kat masjid UTM tadi masa berdiri tunggu abes khutbah..i berangan ttbe ada abg ragbi cando yg tinggi badan meletop dtg dari belakang lalu pegang pinggang ai smbil cium kat pipi di khalayak ramai

Ahhh fantasi tu mcm ciri2 abg boy ..lariiiii

Evillici0us kimie said...

hayooo choi!!!!!

tak kena panah petir ke yu0ls? nasib baik mimbar masjid utm tak runtuh kan ... kekekeke

same je fantasy masjid yu ngan ai tyme ai kt masjid tmn u dulu .. kekeke tp tyme tu ade jenazah .. so ai takut, vley?

Anak Tunggal Makcik Zaiton said...

kejila u buat ai gelak!!

jenazah tu cando ai ok jek sedekah kan fatihah..voley?..matila jahil

imahlenggok said...

motif baru nak trasform sedangkan mak transform masa bayi kena azan lagik??? lari*

Evillici0us kimie said...

hahahahaha keji jer transform dr kecik .. merasa kena ikat tyme baby sbb tamau tgn terkapai2 .. kan kan?