ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

ssSsshhH .. iTs My SeCreT ..

Wednesday, June 14, 2006

TwiSter di SaBah !!!!!

Wooooooooooooooo00oooooo

ai baru je dpt news nie tadi dr rakan sepejabat y katanye haritu kawan2 dia bergegaS ke tempat kejadian utk mengambil gambar!!!

p/s: gambar2 y bakal anda lihat adalah nyata lg benar ok!!!

Kudat 8 June 2006
ahhh takut~!! *cam sesuatu kan bentuk itteuuww.. *lariiii
tuuuu dia Storm Xmen ngan baju pink!!?
dr laut ku dtg ....
ke laut juga ku pulang ...
kesemua gambar2 ini adalah ihsan dr seorang pengirim email : xuitmrugby@xxxxx.xxx

11 comments:

imahlenggok said...

takutnya kimie!! trus berlari2 anak ke bukit safa dan marwah mencari telekung mak yg tercicir..bley?

Evillici0us kimie said...

kekekeke .. kelles telekung tercicir di antara bukit2 iteeuwww.. yu0l lari maraton ke 100m ?

arieca7 said...

hiks.. cr telekung kr tertgl anak uol? hihi

Kebede said...

betul ke jadi kat sabah? ke kau propa nyok? mak risau kalau ngan kau2 skali kene ragut dek twister itew...

Evillici0us kimie said...

bkn propa yu0ls.. heb0h org citer disini .. siap ade kuar st0ry y itueww adalah hasil ilmu sihir.. s0 h0w? yu0l tade belaja dulu2 ke tyme jd b0moh? chihi

arieca7 said...

xpela kalo kene ragut ngn twister itew.. dah ketentuan tuhan.. tiada kudrat melwn.. i suke *motifff

Evillici0us kimie said...

motif? nnti koyak rabak ye kalo duk dlm twister ituueeww.. ai taks anggup..cikki menunggu~

arieca7 said...

ahaks.. kalo puki (kalo ade la kn) u koyak rabak..tmpal sajork ngn gam uhu cap gajah kaler kuning.. mujatab uol.. hihi

Anak Tunggal Makcik Zaiton said...

Hahahaha pedulikan di mana saja twister dan twisties.. tapi mata i trpanggil utk brtanyakan pengirim gmbar itiew...xuitmrugby...@ apa ek?..@ ria ke? ahax..xelok lokek!!!!

Evillici0us kimie said...

pantang ajers ade perkataan "rugby" kan??
sudehhh!! ai tak kenal sape .. dia kawan opismate ai ajers...

p/s: setelah ai tanye, mamat ini adalah mly-bajau .. haa,suke tak? badan meletop, putih yu0ls~!

Echin said...

Kenapa semua orang semenanjung jah yg komen ni? Barangkali ada orang sabah juga yg tulis ni mau syok sendiri cakap slang semenjung especially orang2 kampung pendalaman sabah. Apa lah dgn slang semenanjung diorang punya bahasa pun bukannya cantik sangat... orang sabah cakap pantat orang semenanjung pula maksudnya puki. Check d kamus bahasa baku la sendiri.. Pantat itu buntut bukan puki. So jgn mau ikut2 slang semenanjung mau muntah saya dengar.